Kemiläisen Sastamolon pelaajavalmentaja Jaakko Kvist totesi ennen salibandyn Suomisarjan alkua, ettei joukkue pärjää otteluissa, joista kehkeytyy maalintekokilpailu.
Tämä arvio todistettiin vääräksi ainakin sunnuntaina, kun Sastamolo teki huiman nousun kolme maalin tappioasemasta 8-7 (2-0, 1-4, 4-3, 1-0) jatkoaikavoittoon Tampereen Ilveksestä.
Päätöserässä kaksi alivoimamaaliakin tehnyt Ilves iski 7-4 johtolukemat, kun ottelua oli jäljellä neljä minuuttia.