Sas­ta­mo­lo taipui Suo­lal­le Oulussa run­ko­sar­jan pää­tö­sot­te­lus­saan

Salibandyn miesten 2. divisioonan Pohjois-Suomen lohkon kärkijoukkue SBT Suola oli liian kova pala purtavaksi Sastamolo Kingsille lauantaina Kastellin monitoimitalossa, Oulussa. Kemiläiset pysyivät isäntien kyydissä kaksi erää, mutta pisteet jäivät lopulta Ouluun maalein 9–6 (1–0, 3–4, 5–2).

Sastamolon Jaakko Kvist onnistui maalinteossa kahdesti. Yhden maalin miehiä olivat Veeti Koivisto (tehot 1+2), Joona Paso, Eetu Koivisto ja Samuli Lindqvist.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä