Sastamolo reivasi viikonvaihteessa kurssiaan salibandyn Suomisarjassa, kun se otti kaksi kotivoittoa. Lauantaina kukistui porilainen Pihlavan Työväen Urheilijat 7–4 ja sunnuntaina SB Vaasa 7–5 (2-0, 2-3, 3-2).
Kemiläisjoukkue katkaisi näin kolmen ottelun tappioputkensa.
– Tämä oli Sastamolon näköinen viikonloppu. Löysimme puoli kautta kadoksissa olleen peli-identiteettimme. Pisteet otettiin kurinalaisen pelin kautta, myhäili Sastamolon päävalmentaja Jaakko Kvist.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut