Olli Halkola teki kaksi maalia P17 SM-sarjan alemman jatkosarjan päätösottelussa.
Kuva: Iiro Kerkelä/arkisto
Kemiläinen Sastamolo Kings päätti salibandyn P17 SM-sarjan alemman jatkosarjan sunnuntaina Kemi Areenalla. Ottelu päättyi vierasjoukkue EräViikinkien voittoon lukemin 4–5 (2–1, 1–2, 2–1), mutta Sastamolo sai tappiosta huolimatta pidettyä kakkospaikan sarjataulukossa.
Jatkosarjan toinen sija tietää kemiläiselle kauden jatkumista SM-sarjan pudotuspelikarsinnassa.