Onni Hirsivaara avasi Sastamolon kotipelien maalitilin. Pisteitä se ei joukkueelle vielä tuottanut.
Kuva: Pekka Aho / Arkisto
Salibandyn miesten Suomisarjassa pelaava kemiläinen Sastamolo pääsi sunnuntaina ensi kertaa tälle kaudelle kotiyleisönsä eteen Kemi Areenalle. Kotiavaus oli murhaava, kun Limingan Niittomiehet teki Sastamolosta hakkelusta maalein 2–11.
Sastamolo iski ottelun ensimmäisen maalin runsaassa minuutissa Onni Hirsivaaran lavasta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut