Kemiläisen Sastamolon sunnuntainen peli salibandyn Suomisarjassa sarjakakkosta Dynamoa vastaan kuuluu niihin otteluihin, jonka kotijoukkue haluaa varmasti nopeasti unohtaa.
Oululaisjoukkue oli murskaavan ylivoimainen ja Sastamolon tappiolukemat kirjattiin 1–11 (0-2, 0-7, 1-2).
Kotijoukkueen ainokaisen osuman kolmannen erän alussa teki alivoimalla Aatu Posti.
Sastamololla on nyt kymmenestä ottelusta kolme voittoa ja seitsemän tappiota.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut