Sas­ta­mo­lo kukisti sel­väs­ti SBT Suolan, vä­li­erä­rat­kai­su meni kol­man­teen ot­te­luun – katso ottelun ko­ho­koh­dat

Kemiläinen Sastamolo venytti salibandyn miesten 2. divisioonan välierissä ratkaisupelin kolmanteen otteluun ensi sunnuntaiksi Ouluun.

Sastamolo kukisti sunnuntaina kotihallissaan runsaan 300 katsojan edessä oululaisen SBT Suolan selkein 11-4 (3-0, 2-2, 6-2) numeroin.

Otteluvoitot ovat näin 1-1, kun loppuotteluun tie aukeaa kahdella voitolla.

Lauantaina Sastamolo johti Oulussa kahden erän jälkeen ottelua jo 4-1, mutta päätöserässä kotijoukkue käänsi ottelun 6-4 lukemin edukseen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä