Kemiläinen Sastamolo venytti salibandyn miesten 2. divisioonan välierissä ratkaisupelin kolmanteen otteluun ensi sunnuntaiksi Ouluun.
Sastamolo kukisti sunnuntaina kotihallissaan runsaan 300 katsojan edessä oululaisen SBT Suolan selkein 11-4 (3-0, 2-2, 6-2) numeroin.
Otteluvoitot ovat näin 1-1, kun loppuotteluun tie aukeaa kahdella voitolla.
Lauantaina Sastamolo johti Oulussa kahden erän jälkeen ottelua jo 4-1, mutta päätöserässä kotijoukkue käänsi ottelun 6-4 lukemin edukseen.