Sas­ta­mo­lo kesti stres­si­tes­tin ja otti kauden en­sim­mäi­sen voiton

Olli Halkola viimeisteli kaksi maalia molemmissa viikonlopun kotipeleissä.
Olli Halkola viimeisteli kaksi maalia molemmissa viikonlopun kotipeleissä.
Kuva: Iiro Kerkelä/arkisto

Sastamolo Kings nappasi sunnuntaina kauden ensimmäisen voittonsa salibandyn miesten suomisarjassa. Sastamolo kellisti Sport Club Hyvinkään Kemi Areenalla lukemin 7–2 (1–0, 3–1, 3–1).

Molemmat joukkueet olivat nollilla ennen sunnuntain kamppailua. Sastamolle matsi oli kauden viides.

– Tämä oli sellainen klassinen stressitesti.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä