Olli Halkola viimeisteli kaksi maalia molemmissa viikonlopun kotipeleissä.
Kuva: Iiro Kerkelä/arkisto
Sastamolo Kings nappasi sunnuntaina kauden ensimmäisen voittonsa salibandyn miesten suomisarjassa. Sastamolo kellisti Sport Club Hyvinkään Kemi Areenalla lukemin 7–2 (1–0, 3–1, 3–1).
Molemmat joukkueet olivat nollilla ennen sunnuntain kamppailua. Sastamolle matsi oli kauden viides.
– Tämä oli sellainen klassinen stressitesti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut