Sas­ta­mo­lo kadotti kolmen maalin johdon ja SBT Suola nousi pää­tös­eräs­sä väkisin voit­toon

Kemiläinen Sastamolo aloitti väkevästi miesten salibandyn 2. divisioonan ensimmäisen välieräpelin Oulussa SBT Suolaa vastaan.

Sastamolo johti kahden erän jälkeen ottelua jo 4-1, mutta päätöserässä kotijoukkue otti komennon ja sen myötä 6-4 (1-3, 0-1, 5-0) voiton.

– Kaksi erää sujui hienosti, mutta sitten pallollinen peli lässähti. Meiltä katosi pelirohkeus ja paine kasvoi koko ajan kun vastustaja teki maaleja.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä