Kemiläinen Sastamolo aloitti väkevästi miesten salibandyn 2. divisioonan ensimmäisen välieräpelin Oulussa SBT Suolaa vastaan.
Sastamolo johti kahden erän jälkeen ottelua jo 4-1, mutta päätöserässä kotijoukkue otti komennon ja sen myötä 6-4 (1-3, 0-1, 5-0) voiton.
– Kaksi erää sujui hienosti, mutta sitten pallollinen peli lässähti. Meiltä katosi pelirohkeus ja paine kasvoi koko ajan kun vastustaja teki maaleja.