Sarjanousija Sastamolon voitokas liito salibandyn miesten Suomisarjassa sai jatkoa, kun kemiläisjoukkue kukisti sunnuntaihin mennessä kaikki ottelunsa voittaneen Pirkat.
Tarkka ja uhrautuvainen puolustuspeli oli Sastamolon pistepotin takeena, kun voittonumerot Pirkanmaan joukkueesta kirjattiin 4-3 (1-1, 3-1, 0-1) lukemin.
– Joukkue elää nyt hienoa aikaa. Tänäänkin pelissä näkyi sinnikkyys ja periksiantamattomuus, kun pystyimme puolustamaan viimeiset 15 minuuttia maalin johtoa kärkijoukkuetta vastaan, myhäili joukkueen päävalmentaja Jaakko Kvist.