Jesse Hirvonen oli kahden maalin ja maalisyötön myötä Sastamolon tehokkain voitokkaassa ottelussa kuopiolaista Welhoja vastaan.
Kuva: Nina Susi
Salibandy
Kemiläinen Sastamolo avasi voittotilinsä salibandyn miesten Suomisarjassa lauantaina Kuopiossa, jossa lohkon suosikkeihin laskettu Welhot taipui 4-5 (0-0,2-1, 2-4) tappioon.
Sunnuntaina kemiläisjoukkue jaksoi haastaa Joensuussa Josba Akatemiaa kahden erän verran, mutta kotijoukkue karkasi loppujen lopuksi 7-2 (1-1, 3-1, 3-0) voittoon.