NapaLeideistä ei ollut pesäpallon naisten suomensarjan pohjoislohkon kärkijoukkueen Oulunsalon Vasaman kukistajaksi sunnuntaina, kun rovaniemeläisjoukkue kärsi tappion kotikentällään lukemin 0–2 (3–10, 0–2).
Ensimmäisen jakson Vasama ratkaisi käytännössä kolmannessa vuoroparissa, jossa se tilanteessa 3–4 iski kuusi juoksua lisää. Toisessa vuoroparissa vierasjoukkue teki vain kaksi juoksua, mutta pelasi vahvasti ulkona jättäen NapaLeidit nollille.