Santa's Uni­te­din miesten peli Dynamoa vastaan siir­ret­tiin

Santa's Unitedin miesten edustusjoukkueen sunnuntaina kalenterissa ollut salibandyn 2. divisioonan ottelu oululaista Dynamoa vastaan on siirretty. Syynä ottelun siirtämiselle on Rovaniemen koronatilanne.

– Joukkue siirtyy kahdeksi viikoksi omatoimijaksolle eikä meillä ole yhteisharjoituksia. Siirretyn pelin uudesta ajankohdasta ei ole tässä vaiheessa tietoa, valmentaja Joona Vazana kertoi.

– Yritämme hakea tästä tilanteesta positiivisia ajatuksia.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä