Santa's United taipui en­sim­mäi­ses­sä pu­do­tus­pe­lis­sä – Kos­ke­lan­ky­län Riento yhden maalin ro­va­nie­me­läi­siä parempi

Rovaniemeläinen Santa's United aloitti salibandyn miesten 2. divisioonan Pohjois-Suomen lohkon pudotuspelit sunnuntaina kotiluolassaan Ounasrinteellä. Vastassa oli oululainen Koskelankylän Riento, ja play off -tunnelmaa tarjottiin täydet 60 minuuttia.

Tiukan väännön päätteeksi Riento punnersi vierasvoiton 4–5 (2–2, 1–2, 1–1), joten Santa's on puun ja kuoren välissä ensi lauantaina Kempeleen Zemppi-areenalla pelattavassa toisessa osaottelussa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä