Santa's United lähtee Di­va­ri­kar­sin­taan - maa­lis­kuun alussa käyn­nis­ty­vä kar­sin­ta pe­la­taan kah­des­sa loh­kos­sa 15 jouk­kueen voimin

Salibandyn miesten 2. divisioona on ollut jo marraskuusta lähtien koronatauolla, joka jatkuu edelleen.

Rovaniemeläisen Santa's Unitedin loppukauden kuviot ovat kuitenkin selvillä, sillä joukkue lähtee karsimaan paikasta toiseksi korkeimmalle sarjaportaalle eli Divariin.

Divarikarsinnan muut 14 joukkuetta tulevat Suomisarjasta. Se tuli tälle kaudelle uutena kolmilohkoisena kymmenen joukkueen sarjatasona 1. divisioonan ja 2.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä