Tornion Jousiampujien Lauri Rytky ja Merja Rytky voittivat kultaa perjantaina Iitin Kausalassa käynnistyneissä jousiammunnan SM-kilpailuissa.
Lauri Rytky voitti 60-vuotiaiden taljajousen mestaruuden. Finaalissa tuli voitto Riihi-Jousten Esa Juntusesta 138–130.
Merja Rytky saavutti kultamitalin 50-vuotiaiden taljajousessa tuloksella 633. Vaasan Dianaa edustavan Tuula Ketelän hopeatulos oli 630.
70-vuotiaiden tähtäinjousessa Pohjan Jousen Tuire Kourula sai hopeaa.