Ryt­kyil­le jou­si­am­mun­nan SM-kul­taa Kau­sa­las­sa

Tornion Jousiampujien Lauri Rytky ja Merja Rytky voittivat kultaa perjantaina Iitin Kausalassa käynnistyneissä jousiammunnan SM-kilpailuissa.

Lauri Rytky voitti 60-vuotiaiden taljajousen mestaruuden. Finaalissa tuli voitto Riihi-Jousten Esa Juntusesta 138–130.

Merja Rytky saavutti kultamitalin 50-vuotiaiden taljajousessa tuloksella 633. Vaasan Dianaa edustavan Tuula Ketelän hopeatulos oli 630.

70-vuotiaiden tähtäinjousessa Pohjan Jousen Tuire Kourula sai hopeaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä