Jalkapallon Ruotsin pääsarja Allsvenskan pyritään aloittamaan 14. kesäkuuta, mutta jo touko-kesäkuun taitteessa olisi suunnitelmana jatkaa Ruotsin cupia.
– Olemme suunnitelleet kauden aloittamista tuohon ajankohtaan, Ruotsin jalkapalloliiton toimitusjohtaja Karl-Erik Nilsson viittasi kesäkuun puoliväliin TV4:n haastattelussa.
Kauden piti alkaa maaliskuussa, mutta koronaviruksen vuoksi sarjan alku siirtyi eteenpäin. Allsvenskan toivoi, että kausi olisi päästy aloittamaan kesäkuun alussa, mutta aloitus siirtyy vielä parilla viikolla.