Ro­va­nie­men Verk­ko­pal­lo­seu­ran miehet jat­ka­vat di­va­ris­sa

Naiset putoavat liigasta takaisin ykkösdivisioonaan.

Kilpailunjohtaja Jukka Tervolla riitti sunnuntaina puuhaa pitää kentät pelikunnossa.
Kilpailunjohtaja Jukka Tervolla riitti sunnuntaina puuhaa pitää kentät pelikunnossa.
Kuva: Jussi Leinonen


Tenniksen miesten 1. divisioonan turnaus saatiin onnellisesti päätökseen sunnuntaina Antinpuistossa, Rovaniemellä. Järjestävän seuran kannalta parasta antia oli se, että Rovaniemen Verkkopalloseura säilyi divarissa.

Tosin päätöspäivältä ei saatu sitä, mitä haluttiin eli pelejä. RoVS:lla oli ohjelman mukaan ottelu Hangon Tenniskerhoa vastaan, mutta siitä kirjattiin luovutusvoitto.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä