Ro­va­nie­men SM-am­pu­ma­hiih­dot pe­ruun­tui­vat - mah­dol­lis­ta siirtoa syk­syl­le kä­si­tel­lään

Ampumahiihdon SM-kilpailut Rovaniemen Toramolla peruttiin lauantaina. Kisa oli määrä järjestää Rovaniemellä 27.-29. maaliskuuta. Asiasta päättivät lauantaina Suomen Ampumahiihtoliiton hallitus ja Ounasvaaran Hiihtoseura.

Erikseen käsitellään vielä mahdollinen SM-kisojen siirto ensi syksylle, josta tiedotetaan myöhemmin.

Päätöksen perusteluina ovat hallituksen suositus yleisötapahtumien rajoittamisista sekä turhan matkustuksen välttämisestä koronaviruksen takia.

Samoin muutkin Suomen Ampumahiihtoliiton alaiset kisatapahtumat peruutetaan lauantain 14.3.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä