Rovaniemen Kiekon vieraspelireissu pääkaupunkiseudulle jatkui Kiekko-Espoon vieraana. Edellisen pelin RoKi hävisi torstaina Kiekko-Vantaalle. Nyt Mestiksen kärjessä oleva Kiekko-Espoo voitti rovaniemeläiset maalein 6–3.
RoKi oli ottelun ennakkosuosikkia vastaan hyvin pelissä mukana, mutta jälleen joukkue sotki omaa pelaamistaan liian runsailla jäähyminuuttimäärillään. RoKi keräsi tällä kertaa yhteensä 16 rangaistusminuuttia. Kiekko-Espoo teki maaleistaan kolme ylivoimalla.