Ro­va­nie­men Kiekon jää­hy­teh­tai­lu jatkui – ko­ti­jouk­kue Kiek­ko-Es­poo vei sar­ja­pis­teet

Rovaniemen Kiekon vieraspelireissu pääkaupunkiseudulle jatkui Kiekko-Espoon vieraana. Edellisen pelin RoKi hävisi torstaina Kiekko-Vantaalle. Nyt Mestiksen kärjessä oleva Kiekko-Espoo voitti rovaniemeläiset maalein 6–3.

RoKi oli ottelun ennakkosuosikkia vastaan hyvin pelissä mukana, mutta jälleen joukkue sotki omaa pelaamistaan liian runsailla jäähyminuuttimäärillään. RoKi keräsi tällä kertaa yhteensä 16 rangaistusminuuttia. Kiekko-Espoo teki maaleistaan kolme ylivoimalla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä