Valtteri Haataja tuuletteli RoKin 0-2 maalia Keuruulla.
Kuva: Pekka Aho/arkisto
Rovaniemen Kiekko aloitti kolmen ottelun vieraskiertueen voitokkaasti jääkiekon Mestiksessä. RoKi kohtasi torstai-iltana keuruulaisen KeuPa HT:n, joka taipui 0–2 (0–2, 0–0, 0–0).
Samat joukkueet kohtasivat viime lauantaina Rovaniemellä, ja silloin RoKi vei kamppailun 5–2.
Torstain ottelun avausmaalin viimeisteli Tomi Alanko näyttävän suorituksen päätteeksi.