Ro­va­nie­mel­le kaksi mitalia kou­lu­lais­ten ten­nis­ki­sois­ta

Rovaniemelle lohkesi kaksi mitalia Helsingissä pelatuissa tenniksen koululaisten valtakunnallisissa mestaruuskilpailuissa.

Ounasvaaran urheilulukiota käyvä ja Rovaniemen Verkkopalloseuraa edustava Laura Mustonen saavutti pronssia lukioiden/ammattioppilaitosten tyttöjen sarjassa. Mitali on laatuaan ensimmäinen RoVS:n pelaajille.

Mustonen nousi mitaleille voittamalla puolivälierässä ykkössijoitetun, turkulaista Åbo Lawn-Tennis Klubbia edustavan Emilia Järvisen 6–1, 7–5. Välierässä Lahden Verkkopalloseura Inna Paldanius oli taitavampi lukemin  7–6, 6–3.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä