Rovaniemelle lohkesi kaksi mitalia Helsingissä pelatuissa tenniksen koululaisten valtakunnallisissa mestaruuskilpailuissa.
Ounasvaaran urheilulukiota käyvä ja Rovaniemen Verkkopalloseuraa edustava Laura Mustonen saavutti pronssia lukioiden/ammattioppilaitosten tyttöjen sarjassa. Mitali on laatuaan ensimmäinen RoVS:n pelaajille.
Mustonen nousi mitaleille voittamalla puolivälierässä ykkössijoitetun, turkulaista Åbo Lawn-Tennis Klubbia edustavan Emilia Järvisen 6–1, 7–5. Välierässä Lahden Verkkopalloseura Inna Paldanius oli taitavampi lukemin 7–6, 6–3.