RoPS osui ylä­ri­maan, ONS maaliin - "Kol­mos­si­jaa ta­voi­tel­tiin, nel­jän­siä oltiin"

Rovaniemen Palloseura ei aivan onnistunut tavoitteessaan nousta jalkapallon Naisten Ykkösessä kolmen parhaan joukkueen. "Palkintopallisijan" ratkaisi kauden viimeinen ottelu lauantaina Oulussa, jonka kotijoukkue ONS voitti 3-1 (1-0) ja jätti samalla RoPSin sarjassa neljänneksi.

– Tämä oli meidän paras ONS-kohtaamisista, tiukka taistelupeli. Emme onnistuneet kuitenkaan tekemään paikoista maaleja, kun taas ONS maalasi omistaan, summasi RoPSin päävalmentaja Liisa-Maija Rautio.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä