Rovaniemen Palloseura ei aivan onnistunut tavoitteessaan nousta jalkapallon Naisten Ykkösessä kolmen parhaan joukkueen. "Palkintopallisijan" ratkaisi kauden viimeinen ottelu lauantaina Oulussa, jonka kotijoukkue ONS voitti 3-1 (1-0) ja jätti samalla RoPSin sarjassa neljänneksi.
– Tämä oli meidän paras ONS-kohtaamisista, tiukka taistelupeli. Emme onnistuneet kuitenkaan tekemään paikoista maaleja, kun taas ONS maalasi omistaan, summasi RoPSin päävalmentaja Liisa-Maija Rautio.