RoPo:n Pekka Ruotsalainen (oik.) vastasi joukkueensa kolmesta maalista RoPo–KePS-ottelussa.
Kuva: Iiro Kerkelä
Rovaniemeläinen Rollon Pojat ja Kemin Palloseura kohtasivat toisensa ensimmäistä kertaa tälle kautta jalkapallon Kolmosessa. Lauantai-illan Lapin derby päättyi RoPo:n voitonjuhliin tylyin 5–1 (2–0) -lukemin.
Jo kolmesta peräkkäisestä ottelusta voiton napanneen RoPo:n päävalmentaja Jari Hietanen kommentoi joukkueensa alkukautta ailahtelevaksi.