Rovaniemen Kiekko otti kauden ensimmäisen voittonsa jääkiekon miesten U20-ikäisten SM-sarjassa. RoKi kohtasi viikonloppuna kotonaan Lappi Areenalla Mikkelin Jukurit ja Porin Ässät.
Voitto tuli Jukureista maalein 3–1. Maalinteon joukkueet aloittivat vasta viimeisessä erässä. Voittomaalin sai nimiinsä Elmeri Iivari, kun ottelua oli pelaamatta runsaat neljä minuuttia.
– Onnistuimme käyttämään hyväksi sen hetken, jolloin peli oli otettavissa, RoKin päävalmentaja Mika Uramo löysi voiton syyksi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut