Rovaniemen Kiekko jatkoi voittojen tiellä, kun se kukisti jälleen Kajaanin Hokin maalein 5–1 (1–1, 2–0, 2–0) Mestiksen kohtaamisessa. RoKi on hiljalleen kivunnut jo sarjan keskikastin tuntumaan ja ”alkulohkonsa” toiseksi parhaaksi.
– Se oli ehjin ottelumme. Onnistumiset ruokkivat toisiaan, sanoi RoKin päävalmentaja Santeri Immonen, jota miellytti etenkin kiekollinen peli.