Kimmo Hyvärisen saldo cupin aluefinaalissa oli 2+1.
Kuva: Pekka Aho / Arkisto
Kemiläinen Sastamolo sai päättää miesten joukkueen salibandykautensa mukavaan kotivoittoon panoksellisessa ottelussa. Sastamolo kukisti Suomen cupin pohjoisen alueen finaalissa 2-divisioonajoukkue Fyrryn 9–4 ja kuittasi 1 000 euron potin.
Suomisarjassa joukkueen kausi sen sijaan päättyi viidennelle sijalle, yhden pisteen päähän lohkon pudotuspeleistä.