Pu­do­tus­pe­li­ju­na meni ohi, mutta Sas­ta­mo­lo sai päättää kauden cupin alue­fi­naa­lin voit­toon: "Oli tämä on­nis­tu­nut kausi"

Kimmo Hyvärisen saldo cupin aluefinaalissa oli 2+1.
Kimmo Hyvärisen saldo cupin aluefinaalissa oli 2+1.
Kuva: Pekka Aho / Arkisto

Kemiläinen Sastamolo sai päättää miesten joukkueen salibandykautensa mukavaan kotivoittoon panoksellisessa ottelussa. Sastamolo kukisti Suomen cupin pohjoisen alueen finaalissa 2-divisioonajoukkue Fyrryn 9–4 ja kuittasi 1 000 euron potin.

Suomisarjassa joukkueen kausi sen sijaan päättyi viidennelle sijalle, yhden pisteen päähän lohkon pudotuspeleistä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä