PS Kemi nousi ta­sa­pe­liin Oulussa li­säa­jal­la – Kris­tian Hei­no­lai­nen TP-47:s­tä KePSiin

Palloseura Kemi Kings nousi toisella jaksolla 2-2 -tasapeliin jalkapallon Kolmosen vierasottelussaan Oulun Palloseuraa vastaan.

OPS karkasi avausjaksolla 2-0 -johtoon, kun Banywesize Aganze osui vartin kohdalla ja Matias Juntunen teki rangaistuspotkusta taukolukemat jakson loppupuolella.

Toisella jaksolla ensimmäisen ottelunsa tällä kaudella PS Kemissä pelannut Titi Essomba aloitti vieraiden takaa-ajon vartti ennen täyttä aikaa ja Michael Cletus Odey laukoi tasoituksen lisäajan toisella minuutilla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä