Torniolaistreenari Petri Salmelan valmennettavat pärjäsivät hienosti kotiradallaan Bodenissa. Voittoja tuli kolme, joista yksi valmentajan itsensä ajamana.
Kovin tiuhaan Petri ei ole viime vuosina päässyt kuskina voiton huumaa kokemaan, sillä miehen edellinen tolppa oli vuodelta 2020 Skellefteåsta. Tosin täytyy todeta, ettei hän kovin paljoa nykyään itse ajakaan.
Salmelan voittoajokki oli oma Jaqueline Sisu, jolle kisa oli uran toinen ja voitto ensimmäinen.