Pes­sa­lom­po­lon met­säs­tys­am­mun­nan SM-kil­pai­lut pe­rut­tiin

Suomen Metsästäjäliiton metsästysammunnan SM-kilpailut Ylitornion Pessalompolossa 23.–26. heinäkuuta perutaan koronaviruksen aiheuttavan COVID-19 -tartuntatautiepidemian takia.

Peruutus tehtiin, koska Lapin tautihuippua on ennustettu juuri juhannuksen tienoille. Juhannuksesta on enää kuukausi aikaa kilpailuihin ja kilpailujen järjestelyissä on mukana kymmeniä ihmisiä.

– Päätimme peruuttaa kilpailut, jotta emme ainakaan omilla toimillamme edistä taudin leviämistä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä