Pesäpallon miesten ja naisten suomensarjojen runkosarjat pelattiin loppuun viikonloppuna. Seuraavaksi vuorossa ovat pudotuspelit, johon Lapin neljästä joukkueesta kukaan ei päässyt.
Simon Kirin naiset päätti kautensa pohjoislohkossa jo lauantaina. Se kohtasi Simossa PattU:n uusintaottelussa, sillä peli keskeytettiin edellisellä kerralla elokuun alussa runsaan sateen vuoksi. Ottelu aloitettiin alusta tällä kertaa paremmalla menestyksellä
Kiri voitti pelin 2–1 ja sai jännittää runkosarjasijoitustaan vielä sunnuntaina.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut