Perungan Pojat saalisti lauantaina miesten mestaruusliigan pisteitä kolmannessa ottelussa peräkkäin. Voitto jäi nyt saamatta, sillä Hurrikaani-Loimaa tasoitti kauden kohtaamiset viemällä poikkeuksellisesti Iisi-areenlla Iissä pelatun ottelun numeroin 2-3 (23-25, 17-25, 25-18, 25-20, 12-15).
PerPolla on takana härkäviikko, sillä kuuteen päivään mahtui kolme peliä ja reippaasti matkustamista.
– Kakkoserä hävittiin vastaanottopeliin, mutta 3.