PerPo menetti Iissä kaksi pis­tet­tä ja sent­te­ri Bergg­re­nin – här­kä­viik­ko antoi kui­ten­kin pinnoja joka pelistä

Perungan Pojat saalisti lauantaina miesten mestaruusliigan pisteitä kolmannessa ottelussa peräkkäin. Voitto jäi nyt saamatta, sillä Hurrikaani-Loimaa tasoitti kauden kohtaamiset viemällä poikkeuksellisesti Iisi-areenlla Iissä pelatun ottelun numeroin 2-3 (23-25, 17-25, 25-18, 25-20, 12-15).

PerPolla on takana härkäviikko, sillä kuuteen päivään mahtui kolme peliä ja reippaasti matkustamista.

– Kakkoserä hävittiin vastaanottopeliin, mutta 3.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen