Pesäpallon naisten suomensarjan pohjoislohkon kaksi häntäpään joukkuetta Pattijoen Urheilijat ja Napapiirin Pesis-Team päättivät runkosarjan lauantaina Raahessa. Kotijoukkue kuittasi ottelusta selkeän voiton 2–0 (13–2, 8–3).
Rovaniemeläisten tehokkain oli Emma Tapanen, joka tehtaili yhden kunnarin, yhden lyödyn ja yhden tuodun juoksun. Hän sai Napa-Pesiksen kakkospalkinnon. Ykköspalkinto meni Susanna Ovaskaiselle (1 tuotu juoksu).
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut