Jasmi Joensuu, Vilma Ryytty, Kerttu Niskanen ja Johanna Matintalo: neljä olympiamitalistia.
Kuva: Markku Ulander / Lehtikuva
Suomi sai nauttia Milano-Cortinan talviolympialaisten toisesta mitalistaan, kun naisten viestinelikko ylsi pronssille dramaattisessa 4x7,5 kilometrin koitoksessa. Norja voitti ja Ruotsi oli toinen.
Mitali on Suomen ensimmäinen naisten olympiaviestissä sitten vuoden 2014 Sotshin kisojen hopean.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut