Ogie­ril­le mät­käis­tiin mi­nuu­tin ai­ka­sak­ko tur­va­vöi­den käy­tös­tä

Toyotan rallitallin Sébastien Ogier on saanut minuutin aikarangaistuksen siitä, ettei turvavöitä ollut kiinnitetty oikein, kun auto lähti renkaanvaihdon jälkeen liikkeelle Kroatian MM-rallin kakkoserikoiskokeella perjantaina.

Tuomariston päätöksessä sanotaan, että Ogier ja kartanlukija Vincent Landais eivät olleet kiinnittäneet turvavöitä oikein auton jatkaessa matkaa.

Ogier selitti, että pyöränvaihdon jälkeen hän oli kiinnittänyt turvavyön ja oli alkanut ajaa aluksi hitaasti, kunnes turvavyöt oli kiinnitetty kunnolla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä