Nord­me­nin kausi päättyi niin pie­nel­lä erolla kuin ottelu vain voi päättyä

Rovaniemeläinen Nordmen joutui päättämään kautensa amerikkalaisen jalkapallon miesten 2-divisioonassa välierätappioon. Nordmen pelasi lauantaina Hämeenlinnassa Tigersiä vastaan, joka voitti yksiosaisen välieräottelun 29–28 ja eteni Rautamaljan finaaliin.

Tasaisessa ottelussa johtoasema heitteli. Tigers eteni toisen neljänneksen päätteeksi 15–6-johtoon. Tauon jälkeen Nordmen kuitenkin kiskaisi pistekoneensa käyntiin ja voitti kolmannen neljänneksen peräti 22–0 sekä siirtyi ottelussa 15–28-johtoon.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä