Rovaniemeläinen Nordmen joutui päättämään kautensa amerikkalaisen jalkapallon miesten 2-divisioonassa välierätappioon. Nordmen pelasi lauantaina Hämeenlinnassa Tigersiä vastaan, joka voitti yksiosaisen välieräottelun 29–28 ja eteni Rautamaljan finaaliin.
Tasaisessa ottelussa johtoasema heitteli. Tigers eteni toisen neljänneksen päätteeksi 15–6-johtoon. Tauon jälkeen Nordmen kuitenkin kiskaisi pistekoneensa käyntiin ja voitti kolmannen neljänneksen peräti 22–0 sekä siirtyi ottelussa 15–28-johtoon.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut