KeKi saalisti kauden toisen voittonsa ja nousi 2-divisioonan pohjoislohkon kärkeen.
Kuva: Iiro Kerkelä / Arkisto
Kemijärven Kiekko teki mieleisen ryöstöretken Ylitorniolle Ainiovaaran jäähalliin, jossa se kaatoi kotijoukkue Et-Pon 5–2.
KeKi oli ottelussa vahvempi ja pääsi parin maalin karkumatkalle, mutta Et-Po tasoitti pelin vielä toisessa erässä. Se oli kotijoukkueen päävalmentaja Tommi Pietsalon mukaan Et-Polta parempi erä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut