Meri-Lapin Ratsastajien torniolaiset Noora Pajari ja Aada Hirsivaara ratsastivat Pohjois-Suomen joukkueessa, joka otti SM-pronssia alueiden välisissä kouluratsastuksen joukkuemestaruuskisoissa Ypäjällä. Muut Pohjois-Suomen ratsastajat olivat Tuisku Lamberg Kiimingistä ja Janika Jyrkkä Haukiputaalta.
Ratsastuskauden päätöskisoissa kaikki mitalijoukkueet olivat yhden pisteen sisällä. Voiton vei Lounais-Suomi ja hopeaa otti Kaakkois-Suomi.