Noora Pa­ja­ril­le ja Aada Hir­si­vaa­ral­le jouk­kue­prons­sia

Meri-Lapin Ratsastajien torniolaiset Noora Pajari ja Aada Hirsivaara ratsastivat Pohjois-Suomen joukkueessa, joka otti SM-pronssia alueiden välisissä kouluratsastuksen joukkuemestaruuskisoissa Ypäjällä. Muut Pohjois-Suomen ratsastajat olivat Tuisku Lamberg Kiimingistä ja Janika Jyrkkä Haukiputaalta.

Ratsastuskauden päätöskisoissa kaikki mitalijoukkueet olivat yhden pisteen sisällä. Voiton vei Lounais-Suomi ja hopeaa otti Kaakkois-Suomi.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä