Niko Heik­ki­lä ja Anni Tapio ajoivat fat­bi­ken Suomen mes­ta­reik­si So­dan­ky­läs­sä

Ounaksen Pyörä-Poikien maastopyöräspesialistit Niko Heikkilä ja Anni Tapio ajoivat lauantaina fatbiken Suomen mestareiksi Sodankylän Kommattivaarassa.

Sää helli kilpailijoita, sillä kevätaurinko paistoi lähes pilvettömältä taivaalta valkoisina kiiltäviin lumihankiin 4-5 pakkasasteessa. Leveä tampparilla ajettu kisareitti oli upeassa kunnossa. Ajajien oli hyvä ajaa kuin asvaltilla konsanaan. Reitillä oli pari varsin kovaa nousua ja vastaavasti laskuosuutta, mutta enimmäkseen tasaista baanaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä