Ounaksen Pyörä-Poikien maastopyöräspesialistit Niko Heikkilä ja Anni Tapio ajoivat lauantaina fatbiken Suomen mestareiksi Sodankylän Kommattivaarassa.
Sää helli kilpailijoita, sillä kevätaurinko paistoi lähes pilvettömältä taivaalta valkoisina kiiltäviin lumihankiin 4-5 pakkasasteessa. Leveä tampparilla ajettu kisareitti oli upeassa kunnossa. Ajajien oli hyvä ajaa kuin asvaltilla konsanaan. Reitillä oli pari varsin kovaa nousua ja vastaavasti laskuosuutta, mutta enimmäkseen tasaista baanaa.