Niko Anttola hiihti Salpausselällä 19:nneksi.
Kuva: Sakari Kekki
Seitsemän vuotta sitten 14-vuotias Niko Anttola oli Lahdessa yleisön pauhussa katsomassa MM-hiihtoja. Silloin poika ei osannut vielä odottaa, että samanlaisessa pauhussa tulee itsekin hiihtämään.
– Kyllä siitä jäi silloin mieleen mahtava vaikutelma. Olin kyllä omassa sarjassa jo pärjännyt, mutta ei tullut mieleenkään, että olisin joskus täällä itsekin kisassa mukana.