NapaLeidit ja Oulun Lipon kakkosjoukkue kamppailivat pesäpallon naisten suomensarjan pisteistä hellekelissä pitkän kaavan mukaan, sillä ratkaisu tuli vasta toisella kotiutuslyöntikisakierroksella.
Siinä vierasjoukkue oli parempi ja kotijoukkueen tappio kirjattiin 1-2 (4-8, 7-3, 0-0, 4-5) lukemin.
– Pettymys jäi niukasta tappiosta tietysti päällimmäiseksi tunteeksi. Piste on kuitenkin aina piste. Täytyy olla tyytyväinen siihen, että tekemistä pystyttiin parantamaan pelin edetessä, NapaLeidien pelinjohtaja Vesa Kuusijärvi tuumaili.