Na­pa­Lei­dit taipui ko­tiu­tus­lyön­ti­ki­sas­sa Oulun Lipolle

NapaLeidit ja Oulun Lipon kakkosjoukkue kamppailivat pesäpallon naisten suomensarjan pisteistä hellekelissä pitkän kaavan mukaan, sillä ratkaisu tuli vasta toisella kotiutuslyöntikisakierroksella.

Siinä vierasjoukkue oli parempi ja kotijoukkueen tappio kirjattiin 1-2 (4-8, 7-3, 0-0, 4-5) lukemin.

– Pettymys jäi niukasta tappiosta tietysti päällimmäiseksi tunteeksi. Piste on kuitenkin aina piste. Täytyy olla tyytyväinen siihen, että tekemistä pystyttiin parantamaan pelin edetessä, NapaLeidien pelinjohtaja Vesa Kuusijärvi tuumaili.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä