NapaLeidit haki kauden avausvoittonsa pesäpallon naisten Suomensarjassa, kun se kukisti lauantaina vieraissa Oulun Lipon 0–2 (3–4, 4–6).
Rovaniemeläisjoukkue vei tasaisen ensimmäisen jakson nimiinsä neljännen vuoroparin tasoittavalla, kun Felicia Kreus kotiutti Anu Lempiäisen, joka toi ratkaisevan 3–4-juoksun. Toisella jaksolla ratkaisevaksi muodostui kolmas vuoropari, jossa NapaLeidit takoi peräti viisi juoksua.