Napapiirin Pesis-Teamin naisten edustusjoukkue NapaLeidit onnistui komeasti toisella jaksolla pesäpallon naisten suomensarjan ottelussa Sotkamon Jymy-Pesistä vastaan lauantaina Korkalovaaran pallokentällä, Rovaniemellä.
Pohjoislohkon kärkiporukoihin lukeutuva Sotkamo oli kuitenkin lopulta taitavampi supervuorossa lukemin 1–2 (4–5, 7–0, 0–4).
Kotijoukkueen paras vire sattui nimenomaan toisen jakson toisen vuoropariin, jossa syntyi peräti viisi juoksua.