Rovaniemeläinen NapaLeidit jatkoi sunnuntaina siitä, mihin lauantaina jäi pesäpallon naisten suomensarjassa. Lauantain kauden avausvoiton jatkoksi NapaLeidit kukisti vieraskentällä Oulaisten Huiman 0–2 (7–9, 8–9). Kyseessä oli samalla NapaLeidien seurahistorian ensimmäinen kuuden sarjapisteen viikonloppu suomensarjassa.
– Fiilis on joukkueessa korkealla. Alettiin löytää se oma lyönti, mitä haluttiin lyödä, NapaLeidien pelinjohtaja Vesa Kuusijärvi hehkutti.