Napapiirin Pesis-Team oli ongelmissa sisäpelinsä kanssa, kun Rovaniemellä naisten suomensarjan ottelussa vieraili sarjakakkonen Oulaisten Huima. Vierasjoukkue kuittasikin täyden pistepotin 2–0 (4–0, 11–2).
Huima voitti avausjakson helpohkosti. Napa-Pesis sai luotua vain yhden kolmostilanteen, kun lyönnit päätyivät pitkälti kopeiksi.
Toisen jakson kahteen ensimmäiseen vuoropariin Huima täräytti heti kahdeksan juoksua. Napa-Pesis antoi apuja, kun kolmospesälle heitetyt pallot lipsahtivat pariin otteeseen harhaheitoiksi.