Napapiirin Pesis-Team kärsi pesäpallon miesten suomensarjassa neljännen perättäisen tappionsa 1-2 (0-3, 4-3, 1-2) lukemin, kun vieraana ollut Kempeleen Kiri veti tasaisessa ottelussa pitemmän korren kotiutuslyöntikisassa.
Vieraat olivat tilanteiden luonnissa aavistuksen kotijoukkuetta edellä tehtaillen kaikkiaan 13 kolmostilannetta. Napa-Pesiksellä niitä oli kaikkiaan kahdeksan.
Kotijoukkueen parhaana palkittiin kakkospolttaja Jaakko Posti ja kakkospalkinnon pokkasi kaksi juoksua tuonut Olli Pulkkinen.