Simon Kiri oli jälleen Napa-Pesistä parempi naisten Suomensarjan derbyssä Rovaniemellä. Kirin Vilma Posti kurottaa ja polttaa Anu Lempiäisen.
Kuva: Pekka Aho
Pesäpallon naisten Suomensarjan Lapin derby oli jälleen Simon Kiri juhlaa. Sunnuntaina Rovaniemellä kohdanneet Napa-Pesis ja Kiri kirjasivat kumpikin hyvän kasan juoksuja, joista Kiri silti valtaosan. Se voitti ottelun 2–0 (5–4, 7–3).