Naisten Suo­men­sar­ja alkoi Simon Kirin osalta voi­tok­kaas­ti – Na­pa-Pe­sik­sel­le tappio

Lapin joukkueiden kausi pesäpallon naisten Suomensarjassa käynnistyi Simon Kirin ja Napa-Pesiksen osalta viikonloppuna, kummallakin Oulussa.

Simon Kiri mittasi Oulun Lippo/1 -joukkueen sunnuntaina, ja onnistuneesti mittasikin. Kiri sai tuuletella kesän ensimmäistä täyttä pistepottia 2–0-voitolla (jaksot 8–4, 4–1).

Runsasjuoksuinen esitys nosti Kiriltä tilastosivuille useita onnistujia. Laura Karhumäki löi kolme ja toi kaksi juoksua, Eerika Laakson saldona oli kunnari, yksi lyöty ja kolme tuotua.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä