Mont­real Ca­na­diens vai­keuk­sis­sa vä­li­erien avaus­ot­te­lus­sa – Pekka Rin­teel­le upea tun­nus­tus hy­vän­te­ke­väi­syys­työs­tä

Las Vegas Golden Knights oli selvästi parempi joukkue ja voitti Montreal Canadiensin maalein 4-1 välieräsarjan avausottelussa jääkiekkoliiga NHL:ssä. Vahvaa joukkuepelaamista esittänyt Vegas voitti ottelun Shea Theodoren, Alec Matrinezin, Mattias Janmarkin ja Nick Holdenin maaleilla. Montrealin suomalaispelaajista Jesperi Kotkaniemi oli jäällä kahden takaiskumaalin aikana.

Otteluvoitot ovat nyt Vegasin eduksi 1-0.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä