Muutama vuosi sitten jouduin hankkimaan maksullisen kortin antennitalouteen nähdäkseni maailmancupin hiihtoja ja formuloita. Rovaniemen seudulla kortilla näki aluksi MTV-Maxin ja Eurosportin. Ensimmäisenä heitti näkymästä Eurosport.
Kun tiedustelin asiaa, Digitasta kerrottiin, etteivät he lähetä ohjelmaa, kun operaattorit eivät siitä maksa. Viime talvena vielä näkyivät Maxilla maailmancupin hiihdot, mutta kun ne siirrettiin Mtv Sport 1:lle, sekään ei näy antennitalouksissa.